21 mars 10:46

"To understand everything, is to forgive everything."

Min mamma är bra!
Igår sa hon att hon skulle hjälpa mig ta tag i mitt liv, förbättra min hälsa rättare sagt. Så jag mår bättre, och blir piggare och gladare.
Har varit väldigt nere och trött på sistone, och min kropp mår sämre utav det med.

Så hon ringde och väckte mig idag, för jag hade en sak att kryssa av från listan, så det fixade jag.
Och medans jag gjorde de ringde mamma vårdcentralen, så just nu väntar jag på att dom ska ringa.
Ikväll ska vi gå ut på promenad.
Och vi ska börja dricka 1 glas vatten blandat med gurkmeja varje morgon och kväll. Det rensar kroppen från skit haha! Stoppar inflammationer och sånt där! Tio gånger starkare än vitaminer! Och man kan inte överdosera det :)
http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/cancer/article349610.ab

Mamma ska också hjälpa mig storstäda mitt rum, som just nu ser ut som.. en soptipp? haha.. har helt enkelt inte orken att ta tag i det.

Men det känns awesome att hon hjälper mig :)

Tack mamma <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0