28 mars 22:09

Asså.. The Cardigans <3
Oh my heart can't carry much more
It's really, really aching and sore
My heart don't care anymore
I really can't bear more
My hands don't work like before
I shiver and I scrape at your door
My heart can't carry much more
But you couldn't care less
Could you

Your face don't look like before
It's really not like yours anymore
Your eyes don't like me no more
They quiver and they shift to the floor
My heart don't beat like before
It's never been this slow
No my blood don't flow anymore
And you couldn't care less
Could you


Idag har varit en rätt bra dag faktiskt ! Höjdpunkten var självklart när jag fick se den lilla flickan Minna Linnea Tapio som jag just precis blivit faster till <3
Broder Jocke visade henne genom cam, så fick både se och höra henne litegrann :) Fin var hon minsann!

Jobbade extra idag. Sen handlade jag, lagade mat och tvättade lite!
Haha, helt otroligt att jag äntligen har lärt mig att tvätta :)

Helgen var bra! I fredags lagade jag mat till mig, Mella och Calle. Tacos såklart! Sen chillfestade jag, Pia, Jonna, Calle och Mella lite :) I lördags jobbade jag 10-22 sen blev det parken på det med! Det var jätteroligt, förutom att jag slösade alldeles för mycket pengar, igen! Måste lära mig att lämna kortet hemma...

Shoppingsugen! Blir kanske Ullared i veckan.

"All that we are is the result of what we have thought. The mind is everything. What we think we become."


Minna Linnea Tapio 27/3-11 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0