9 maj

Ja, nu har det gått ett bra tag sedan jag skrev sist. Hoffmaestro var skitkul! Tills jag kom hem, då bestämde jag mig för att flytta ändå.
Jag fick lägenhet på ängsgatan! 2rum och kokvrå. Helt jävla freakin awesome!! Inflyttningsdatum 1 juli, kanske blir tidigare.
Jag har fixat alla möbler. Får en soffa av Jocke och Marika. Köksbord och stolar hittade jag på blocket. Kostar 3000 på Ikea, fick det för 1500!



Blir inte bara metaltown, utan också west coast riot som är dagen innan! och då ska jag se GOGOL BORDELLO!!! för andra gången ;D beställde lite gogol prylar förra veckan, sweet!


<3

livet kan inte bli bättre just nu!


"Endurance is one of the most difficult disciplines, but it is to the one who endures that the final victory comes."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0