21 November 22:17

Tja!
Eftersom jag är så jävla romantisk av mig, haha, så tänkte jag tipsa om lite underbart fina låtar som jag älskar att lyssna på!

x The Tiny - Last weekend
x Adele - Someone like you
x Miss Li - High on you
x Miss Li, Lars Winnerbäck - Om du lämnade mig nu
x Hoffmaestro - Our song
x The Cardigans - Couldn't care less
x Edward sharpe & the magnetic zeros - Home

Riktigt bra låtar med awesome texter :)

Jag är sjuk, igen! Det suger så jääävla mycket.. men what too doo!

Fyller 20 om mindre än en månad :D det känns ju iallafall underbart!

pusssss!

"Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned."



<3


Kommentarer
Postat av: ELIN

Men guuud va snäll du är! Tack sötis!

2011-12-01 @ 19:34:09
URL: http://bonnyblow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0